Skip to main content
menu

Header for activities

Voertuigkerende constructies

Bekijk onze referenties

De voertuigkerende constructies combineren hoge veiligheidseisen met een modern design waardoor ze geschikt zijn voor omgevingen met specifieke esthetische criteria. De modulaire structuur voorziet een snelle installatie aan een lage prijs en zorgt ervoor dat stukken gemakkelijk te herstellen of te vervangen zijn in geval van schade. De road barriers zijn beschikbaar in diverse performantie levels nl. H2 en H4b en in verschillende werkingsbreedtes nl. W1, W2, W3 en W4.

Ons gamma biedt verschillende hoogtes en voordelige krachtoverdrachten waardoor we steeds de gepaste oplossing kunnen bieden.

APLUS H2 W2

Leveren en plaatsen van een voertuigkerende constructie bestaande uit buisprofielen Ø88,9x5 en Ø127x5 met aangelaste afstandhouders, respectievelijk 358x108x4 en 215x100x4 en U-stijlen 150x140x30, dikte 6 mm en hoogte 1000 mm. De constructie wordt via verstevigde voetplaten elke 1500 mm bevestigd aan het brugdek met chemische ankers. De boven- en onderregel worden door middel van bouten en moeren aan de stijlen bevestigd. De samengestelde elementen worden onderling verbonden met koppelstukken uit buisprofielen Ø76,1x4 en Ø108x5.

Hoogte
1000mm
Breedte
370/550
Tussenafstand stijlen
1500mm
Geteste lengte
65.30m
Buizen
S355J2H et S235JRH volgens EN 10210-1 en EN 10297-1
Platen
S355MC volgens EN 10149-2
Behandeling
Gegalvaniseerd volgens EN ISO 1461:2009
Bevestigingen
Volgens EN 20898
Uitvoering
Volgens EN 1317 en in overeenstemming met de uitgevoerde crashtests
Kerend vermogen
H2
Schokindex
ASI B
Genormaliseerde werkingsbreedte
W2 (0,7 m)
Genormaliseerde voertuigoverhelling
VI 2 (0,8 m)
Genormaliseerde dynamische uitwijking
0,4 m

Copro-Benor en CE gekenmerkt.

Copro-Benor certificaat prestatiebestendheid (nº 627/69-1).

Neem contact met ons op

APLUS H4b W4

Leveren en plaatsen van ene voertuigkerende constructie bestaande uit buisprofielen Ø88,9x5 en Ø127x5 vastgelast aan absorbers, respectievelijk 393x108x4 en 215x110x8 en U-stijlen 150x140x30, dikte 6 mm en hoogte 1386 mm. De constructie wordt via verstevigde voetplaten elke 1500 mm bevestigd aan het brugdek met chemische ankers. De boven- en onderregel worden door middel van bouten en moeren aan de stijlen bevestigd. De samengestelde elementen worden onderling verbonden met koppelstukken uit buisprofielen Ø76,1x4 en Ø108x5.

Hoogte
1386mm
Breedte
654/1500
Tussenafstand stijlen
1500mm
Geteste lengte
65.30m
Buizen
S355J2H en S235JRH volgens EN10210-1 en EN10297-1
Platen
S355MC volgens EN10149-2
Behandeling
Gegalvaniseerd volgens EN ISO1461:2009
Bevestigingen
volgens EN 20898
Uitvoering
Volgens EN1317 en in overeenstemming met de uitgevoerde crashtests
Kerend vermogen
H4
Schokindex
ASI B
Genormaliseerde werkingsbreedte
W4 (1,3 m)
Genormaliseerde voertuigoverhelling
VI 8 (2,8 m)
Genormaliseerde dynamische uitwijking
0,9 m

Copro-Benor en CE gekenmerkt. 

Copro-Benor certificaat prestatiebestendheid (nº 627/69-2).

Download certificate
Neem contact met ons op

Videos

crashtest Aplus H4 W4
TB11 auto
crashtest Aplus H4 W4
TB81 vrachtwagen

SBC H2 W4

Hoogte
1200mm
Breedte
468/2000
Tussenafstand stijlen
2000mm
Geteste lengte
64.00m
Buizen
S355J2H en S235JRH volgens EN 10210-1 en EN 10297-1
Platen
S355 MC volgens EN 10149-2
Behandeling
Gegalvaniseerd volgens EN ISO 1461:2009
Bevestigingen
EN 20898
Uitvoering
EN 1317 en in overeenstemming met de uitgevoerde crashtests
Kerend vermogen
H2
Schokindex
ASI B
Genormaliseerde werkingsbreedte
W4
Genormaliseerde voertuigoverhelling
VI 4 (1,1m)

Copro-Benor en CE gekenmerkt. 

Copro-Benor certificaat prestatiebestendheid (nº 627/69-3).

Download certificate
Neem contact met ons op

Videos

crashtest H2 W1
TB11 auto
crashtest H2 W4
TB51 bus

SBC H4b W4

Hoogte
1200mm
Breedte
468/2000
Tussenafstand stijlen
2000mm
Geteste lengte
64.00m
Buizen
S355J2H en S235JRH volgens EN 10210-1 en EN 10297-1
Platen
S355 MC volgens EN 10149-2
Behandeling
Gegalvaniseerd volgens EN ISO 1461:2009
Bevestigingen
EN 20898
Uitvoering
EN 1317 en in overeenstemming met de uitgevoerde crashtests
Kerend vermogen
H4b
Schokindex
ASI B
Genormaliseerde werkingsbreedte
W4
Genormaliseerde voertuigoverhelling
VI 8 (3,3m)

Copro-Benor en CE gekenmerkt. 

Copro-Benor certificaat prestatiebestendheid (nº 627/69-4).

Download certificate
Neem contact met ons op

Videos

crashtest SBC H4 W4
TB81 vrachtwagen

SBC1 H2 W3

Hoogte
1000mm
Breedte
468/2000
Tussenafstand stijlen
2000mm
Geteste lengte
64.00m
Buizen
S355J2H en S235JRH volgens EN 10210-1 en EN 10297-1
Platen
S355 MC volgens EN 10149-2
Behandeling
Gegalvaniseerd volgens EN ISO 1461:2009
Bevestigingen
EN 20898
Uitvoering
EN 1317 en in overeenstemming met de uitgevoerde crashtests

Copro-Benor en CE gekenmerkt.

Copro-Benor certificaat prestatiebestendigheid (n°627/69-5)

Neem contact met ons op

Videos

crashtest SBC1 H2 W3
TB51 bus

Aansluitstukken

 In samenspraak met de klant wordt een veilig en esthetisch aansluitstuk per project en in functie van de verkeerssituatie ontwikkeld. Hieronder enkele voorbeelden van recent geplaatste aansluitstukken.